poniedziałek, 10 marca 2014

Takie tam z nudów

Tak, żeby nie było pusto na blogu, bo teraz aktualnie robię dwie grafiki, a jedną skończyłam, ale oczywiście nie mogę wam pokazać xD Jedna na konkurs, a jedna na zamówienie, z którego jestem mega szczęśliwa, bo nie wiedziałam, że taki blog będzie chciał u mnie grafikę :)
Dzisiaj trochę luzu w szkole, więc trzeba było to wykorzystać.
Największym grzechem jakim mogłam popełnić było rysowanie na kartce w kratkę :( Ja wiem nie wolno xD
Zamierzam powtórzyć ten rysunek, ale w dużym formacie :)

Jak zwykle Batek :D

Obrazek pochodzi z końcówki filmiku na YT, który macie poniżej :)
Zapraszam do objerzenia, bo na prawdę filmik śmieszny ;)





CZEKAJCIE NA NOWE GRAFIKI :D

PS. Dorzucam filmik genialnej dziewczyny, która świetnie ( to za mało powiedziane ) rysuje :)





2 komentarze:

  1. Rysunek fajny, ale dopracowałabym go trochę :D A co do tej dziewczyny to ma ogromny talent! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz to był rysunek taki na szybko, dlatego napisałam, że chcę go zrobić na większym formacie :)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i pozwala mi się rozwijać ! Dziękuje bardzo za komentarz ! :)