sobota, 1 marca 2014

Dla Anndoll88

Masa roboty. Totalny brak czasu. Ferie się kończą. Co tu dużo dodać, w tym tygodniu mało czasu było na grafikę, bo przecież trzeba wykorzystać czas jak najlepiej :D Nie było mnie w domu, także grafikę po kawałeczku robiłam w nocy.  Zamawiającej się podoba i jestem z tego bardzo zadowolona :D

Mam też do was małe pytanko, bo będę dzisiaj rysować sobie - oczywiście w nocy, wtedy jest najlepiej xD - tak więc, moje pytanie brzmi, lepiej narysować Iron Man'a czy Kapitana Amerykę ?  Ktoś kiedyś podsunął mi taki pomysł, a ja pytam się teraz was :D

Wracając do grafiki oto ona :

( twarz zamawiającej )

A tak grafika prezentuje się na blogu :


EDIT:



Jak wam sie podoba ?





10 komentarzy:

  1. Grafika fajna, zwłaszcza koszulka i cieniowanie ciała, ale twarz kompletnie zepsuła efekt ;/ Naprawdę. Lepiej wyglądałaby też tych "stardollowych" cieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za opinię, ale tak jak poniżej napisała anndoll88, to ona chciała swoją twarz stardollową taką jaką ma bez zmian :) Klient nasz pan :D XD

      Usuń
  2. dziękuję :)
    co do komentarza wyzej - to ja chciałam taką twarz na stardoll mam taka i chciałam by na nagłówku była identyczna jak na medoll.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to ja dziękuje, że mogłam wykonać nagłówek na twojego bloga ;)

      Usuń
  3. Edit podoba mi się jeszcze bardziej ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh :D Dałam dwie wersje, na początku Karolina wybrała pierwszą, czyli bez tła, ale później patrzę na jej blogu O.o jednak wybrała drugą no to pokażę jak wygląda :P

      Usuń
  4. Narysuj Iron Man'a :P A grafika jest PRZECUDOWNA! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Zamierzam narysować i Iron Man'a i Kapitana Amerykę, ale to się jeszcze zobaczy, bo na necie nie ma za fajnych zdjęć do rysowania :c

      Usuń
  5. Wiesz że stać cię na więcej.Włoski mogłyby być ładniejsze.Reszta CUDO.Śliczne cieniowania;)
    Narysuj Kapitana Amerykę<3
    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ci za opinię, włoski mogły być lepsze, ale mi się podobają xD Tak jak napisałam zamierzam narysować i Kapitana Amerykę i Iron Man'a, ale nie wiem kogo najpierw xd

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i pozwala mi się rozwijać ! Dziękuje bardzo za komentarz ! :)