środa, 12 marca 2014

Na bazę i 100 post na tym blogu :)

Hej wszystkim, dzisiaj pokażę wam swoją grafikę na bazę. Krótko o niej : jestem zadowolona z włosów, to chyba tyle, reszta okej.

100 post na blogu ! Tak jest. Aż nie mogę uwierzyć, że tak szybko to zleciało. Blog ma już 1,5 roku :D Były wzloty i upadki, ale jest całkiem okej, szkoda, że za niedługo wszystko się skończy :)



Odbiegając od tematu, przepraszam was od razu, że piszę to tutaj, ale muszę to z siebie wyrzucić. Dzisiaj uświadomiłam sobie jacy ludzie są fałszywi. Mieliście kiedyś taką sytuację, że pomagacie pewnej osobie, żeby zaklimatyzowała się w waszej klasie i wszystko jest okej, a potem ta osoba ma was centralnie w dupie, olewa was i zabiera wam przyjaciół ? Ja niestety tak, jest mi cholernie przykro, a zarazem jestem na sb zła, że dałam się w to wrobić, ale cóż.

Oto grafika : 



Włosy robione osobno :


Zostały zrobione na innym zdjęciu, ale bardzo mi się podobają i wykorzystam je na pewno drugi raz, za jakiś czas zobaczycie gdzie.



I JAK WAM SIĘ PODOBAJĄ GRAFIKA I WŁOSY ?







8 komentarzy:

  1. Asiu, już dawno miałam Ci to powiedzieć, jesteś po prostu za dobra :( Na świecie jest mnóstwo ludzi którzy to wykorzystują i tak było jak świat światem stary. Nie chcę przez to powiedzieć, że należy być złym, bo wtedy bylibyśmy jak ta twoja koleżanka. Myślę jednak, że trzeba uważać komu powierza się swoje zaufanie, tajemnice czy jeszcze inne rzeczy.
    A odbiegając od tematu, nie polecam wrzucać do netu niepodpisanych obrazków, dlaczego, czytaj wyżej :)

    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Migo za miłe słowa. Masz racje jestem za dobra, ale jak widzę, że ktoś potrzebuje pomocy to nie umiem przejść obojętnie, juz taka jestem, choć wredna też potrafię być. Masz rację zapomniałam o tym, zaraz podpiszę obrazki. Jeszcze raz dziękuje.

      Usuń
  2. Zacznijmy od grafiki :) Jest świetna! Bardzo podoba mi się ta sukienka *-*
    Teraz sprawa fałszywej koleżanki. Źle się zachowała. Byłaś za dobra, a ona Cię wykorzystała. Może uświadom to jej? Może to przemyśli? Nie martw się i idź dalej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam jutro z nią nieźle pogadać, ale z jednej strony nie wiem jak zareaguje ;/ Dziękuje za opinię i wsparcie :)

      Usuń
  3. Śliczna!Sukienka ładna,włosy ładne,buty ładne.Nie ma się czego przyczepić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to jest mylić egoizm z wolnością. Ludziom wydaje się, że skoro żyją w wolnym kraju to mogą robić co chcą w tym zabierać komuś przyjaciół. Rozmowa z nią to dobry pomysł, ale wątpie w takie rozmowy na osobność, bo to może też obrócić się przeciw tobie np. może zacząć mówić, że jej zazdrościsz i zaczęłaś ją nękać, nagabywać i zastraszać. Jeśli znalazłabym się w takiej sytuacji to wolałabym z nią pogadać publicznie, by w razie czego nie było żadnych niedomówień co kto powiedział itp., a raczej tacy jak ona nie za bardzo wiedzą, co w takiej sytuacji zrobić to zazwyczaj po prostu zaczynają wyzywać, albo gadać o zazdrości. Jak już chcesz z nią pogadać samemu to wypada obudzić w niej trochę empatii np. spytaj jak uważa, co jest gorsze ból fizyczny czy psychiczny itp. wystarczy na takich zwykła rozgrywka psychologiczna i szybko można dojść do porozumienia, ale trzeba to dobrze rozegrać. Spytaj ją czy tak bardzo lubi ranić tych, którzy byli jej oparciem, czy w wśród bliskich (rodzina) też tak robi? też ich rani jak tylko może? Spytaj czy kiedykolwiek miała przyjaciela i czy jeśli tak to czy ma nadal czy straciła, niech się zastanowi czy to z jej winy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ci bardzo za taki długi i na prawdę dający wiele rad komentarz, dzisiaj o dziwo jej w szkole nie było -,- . Jednak wolę z nią porozmawiać na osobności, ale tak jak mówisz, chciałam podobnie zacząć. Jeszcze raz dziękuje ci za pomoc :*

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i pozwala mi się rozwijać ! Dziękuje bardzo za komentarz ! :)