niedziela, 20 kwietnia 2014

Slowly everything ends - CARAMEL

Ktoś mnie jeszcze pamięta xD ?
Boziu jak długo mnie tu nie było. Nagłówek, który zaraz ujrzycie miał pojawić się już na końcu marca/początku kwietnia, ale niestety nie miałam warunków ani psychiki do robienia grafik/siedzenia przed kompem.

Mogę definitywnie stwierdzić to mój najgorszy rok w życiu, mam dość, wymiękam. Niektórzy wiedzą o co chodzi.
 Psychika zryta na maksa. Znowu płaczę. Cholera jak wspomnienia bolą.
 Nic tylko iść się zabić ( spokojnie spokojnie nie pójdę, jestem tchórzem xd ) 
Były wzloty i upadki, smutne dni i te wesołe, jednak mam dość. Teraz odpoczynek od grafiki na jakiś czas.
Wybaczcie, że tutaj to piszę, ale muszę to z Sb wyrzucić

Co do grafiki, jest to grafika nad którą najdłużej pracowałam, ze wszystkich moich dotychczas.

Zamawiającym się podoba, mnie na odwrót :)

DIOR- od dzisiaj nienawidzę diora :D

Z tyłu miało być niebo, ale nie wyszło ciii ;p

Co mi się podoba w pracy:


Reszta do wymiany :) najlepiej...



Co tu dużo mówić, to tyle. Nie wiem za ile napiszę kolejnego posta...




16 komentarzy:

  1. Nie poddawaj się Asiu, będzie dobrze c:!

    Nagłówek jest naprawdę piękny i będzie świetnie ozdabiać naszego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu! Nagłówek jest boski *.*, więcej wiary w siebie :)), nadal nie mogę się na niego napatrzeć ;D

    OdpowiedzUsuń

  3. Grafika wyszła ci super oryginalnie, bardzo feszyn, a te nadruki, po prostu bombowe!

    Asiu, kochanie, wiem jak to jest stracić kogoś bliskiego, a nawet bardzo bliskiego, ale mi nic tak nie pomogło jak zajęcie się grafiką, to jest terapia z pożytkiem dla wszystkich :) I jakbyś chciała pogadać, to wiesz gdzie jestem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Migo :) Tak takie feszyn xD, nidy więcej Diora ._. Na pewno jeszcze do Cb napiszę :)

      Usuń
  4. Nonono Aśka zacnie Ci to wyszło. Suknie bomba, powalają dokładnością . Torebki i buty również zacne. Mniej mi się podobają twarze, ale całościowo, Cudko.

    Asiuuu Nie poddawaj się!! Jesteśmy z Tobą !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twarze były na maksa rozpikselowane, ale miło, że reszta ci się podoba :)

      Usuń
  5. A mnie się twoja praca bardzo ale to bardzo podoba :D jedna z najfajniejszych jakie do tej pory zrobiłaś, taka feszjonowa, wybiegowa, a to hipsterskie tło tylko dodaje uroku ;3

    Może, to zabrzmi trochę kretyńsko i banalnie, ale czas leczy rany.. kiedyś będzie lepiej, trzymaj się ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, że moja praca Ci się podoba :) Masz rację czas leczy rany, ale tu chyba potrwa to bardzo długo..

      Usuń
  6. Asiu, czekałam na następnego posta ;) Nie przejmuj się, wszystko się ułoży... Zmień coś... na lepsze... Dasz radę :*
    Nagłówek jest najlepszy jaki u Cb widziałam! Cudowny! :*

    Trzymaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ci bardzo :) Heh ja uważam inaczej, chodzi mi o nagłówek, ale jeszcze raz dziękuje za komentarz :)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i pozwala mi się rozwijać ! Dziękuje bardzo za komentarz ! :)