niedziela, 12 października 2014

This is the end of the story...

Ło matko, jak dawno nic nie dodawałam na tego bloga :c Z jednej strony powinnam się wstydzić, a z drugiej jednak co ja miałabym tu wstawiać? Kilka moich rysunków? Pewnie i tak nie interesowałoby to ludzi, w końcu miały pojawiać się tu grafiki. Post miał się pojawić w dniu moich 18-stych urodzin, czyli 9 sierpnia, ale jak widać nie wyszło xD


Pewnie już się domyśliliście, że za niedługo odejdę z tego bloga. Dawno tu nic nie pisałam, nie miałam czasu, nie miałam weny, ani chęci. Szczerze? Świat stardoll'a to nie jest już to co kiedyś, albo po prostu tak mi się wydaje. Może po prostu z tego wyrosłam? Chyba tak. 
Szkoła+matura+więcej obowiązków+ prawko = brak czasu na cokolwiek. Mój czas na stardoll'u już dawno minął, choć cieszę się, że do niego wróciłam bo poznałam wiele cudownych osób, którzy są dzisiaj moimi przyjaciółmi. 

Dziękuję wszystkim za miłe komentarze i za te z cennymi dla mnie poradami! Jesteście kochani! :*
Najbardziej w pamięci utkwili mi: 4EveryYou,Migo,Aga, moja Hania, Tunia Ruda,MissRihanna1902 - dziękuję kochane za super motywujące komentarze. 
Wszystkim grafikom życzę dalszego rozwoju w grafice, abyście kochali to co robicie! 
Oczywiście ja nie zamierzam rezygnować z graficzenia :P Jednak grafika się robi, za niedługo ją skończę ^^ Ostatnia grafika stardollowa, cóż kiedyś to musiało nastąpić :)


Wiem, że praktycznie nikt nie będzie mnie pamiętał/kojarzył, ale cieszę się, że mogłam prowadzić tego bloga :)  Moje małe marzenie to było wykonać grafikę dla jakiegoś giganta - SIM dziękuję ! :)

Kocham rysować, graficzyć, malować i uwierzcie nie zamierzam z tego rezygnować ^^

Jeśli mowa o malowaniu, mam coś dla Was do pokazania :)




Nie jest jeszcze w pełni skończony, ale za niedługo będzie :D


Szczerze, to myślałam, że jak będę pisać tego posta to się poryczę, ale o dziwo tak nie jest. Dziwne bo ja taka wrażliwa xD Czuję, że kamień spada mi z serca, może tego właśnie potrzebowałam. Oczywiście będę tęsknić za wszystkimi miłymi ludźmi, których tu spotkałam, ale z wieloma nie zamierzam urywać kontaktu o nie!
Poznałam też, wielu niemiłych ludzi i tu słowa do nich: zastanówcie się co mówicie innym, bo niektóre słowa ranią bardziej niż czyny. Zastanówcie się jakbyście Wy się czuli gdybyście usłyszeli coś takiego. Nie przemówię do wszystkich ludzi, ale może część to zrozumie.
Teraz już wiem, że nie należy zwracać uwagi na niektórych ludzi, po prostu iść z głową podniesioną do góry i spełniać swoje marzenia/cele

A tu ja tak na koniec :D


Całuje Was wszystkich mocno,fanka Batmana :*






Ps. Bloga nie usunę, a na GG moim będziecie mieli okazję porozmawiać ze mną jeszcze przez 3 tyg, potem definitywnie znikam :P

7 komentarzy:

  1. Ogromna szkoda, że odchodzisz od nas, ale to zrozumiałe. Ja raczej jak już będę w 3 liceum to też odstawie grafikę i stardoll. Dzięki za pozdrowienia :D Lew jak na razie to według mnie wygląda pięknie. Najbardziej podobają mi się nos i oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś musiała nadejść moja kolej, a już obiecałam sobie, że 18 lat kończę i asta lavista stardoll :P Dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  2. Trochę smutno, że odchodzisz, ale wiadomo 3 liceum to nie przelewki. Szkoda, że już tak mało zostało grafików ze "starego składu" :') Dziękuję za wymienienie. Znam kilka osób wraz ze mną które na pewno będą o tobie i twoim blogu pamiętały :) Btw. cudny lew, trochę mnie zmotywowałaś do zmalowania czegoś xD Powodzenia i sukcesów w życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio stwierdziłam z Hanią (HaniaEmily34), że stardoll diametralnie się zmienia i chyba czas wymiany ludzi na sd, że tak to ujmę. Miło mi słyszeć, że ktoś będzie mnie kojarzył ;) UHU!!! Cel osiągnięty kogoś zmotywowałam do czegoś :P

      Usuń
  3. ASLAN! Moja ulubiona postać literacka, haha. I nawet nie chcę słyszeć że to miał być jakiś inny lew - bo to jest Pan Aslan.

    Nie zamierzam się rozwodzić nad twoim odejściem, bo czytanie za życia własnych nekrologów, to jakaś masakra jest. Otóż ja osobiście nie mam zamiaru kończyć z tobą kontaktu, bo jesteś jedną z tych osób, które zawsze bardzo ceniłam. Każdy etap w życiu się kiedyś kończy, ważne żeby zakończyć go we właściwym momencie i w dobry sposób. Dziękuję za wymienienie w poście, cieszę się, że ''zapadłam w pamięć''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze od dzisiaj to znaczy od zawsze był to Aslan! :D Od kilku osób to już słyszałam XD Miło mi to słyszeć, że chcesz dalej ze mną utrzymywać kontakt jak miło ♥♥♥ O tobie Migo zawsze pamiętam, moja bratnia dusza, że tak to ujmę od DA :)

      Usuń
  4. szkoda że znikasz :(
    pozdrawiam
    www.creativemente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i pozwala mi się rozwijać ! Dziękuje bardzo za komentarz ! :)