niedziela, 13 lipca 2014

Za niedługo, lecz nie teraz.

Hej. Co tam u Was :) ? Ależ mnie tu dawno nie było. Nie ma co, grafik nie było, rysunki się pojawiły, ale nie może takie super, aby je pokazać na blogu, ostatnią zapowiedź kończę powoli. Wszystko pojawiłoby się szybciej, ale mimo, iż są wakacje ja czasu nie mam :). 
 Prawko samo się nie zrobi :P. 
Co u mnie słychać? Jazdy, nauka przepisów drogowych itp., wypady ze znajomymi ( polecam Arkonkę w Szczecinie ) nad morzę i nie tylko. Podsumowując dużo się dzieje.
Kolejne mega zamówienie przede mną :c


GRAFIKA :

Druga szansa od Sim'a czemu by nie. Tym razem dałam z siebie 99% możliwości. Mam nadzieję, że się opłaciło. Jestem mega zadowolona z własnego tła, które chyba mi wyszło i aż sobie go ustawię na blogu ;p.
Tym razem nie spaprałam włosów ( tam myślę ). Ocenę zostawiam Wam.


+ tło

Dziękuje Hani ( HannahCool1232 ) za wybranie świetnego obrazka pod tło :)


JAK WAM SIĘ PODOBA ?

Jedna z licznych piosenek, którą chciałabym tu wstawić, ale byłoby ich za dużo :P




ARGENTYNA !! :D
Edit: Biedna Argentyna :(


13 komentarzy:

  1. Właśnie oglądam, będzie dogrywka. Kibicuję każdemu byle nie Niemcom :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( Biedna Argentyna. Głupie szwaby.

      Usuń
    2. Mówicie co chcenie, ale Niemcy mają najlepszą drużynę!

      Usuń
    3. Czemu biedna? Byli gorsi to przegrali...

      Usuń
    4. Aj tam mówcie co chcecie ja byłam za Argentyną i tyle :D

      Usuń
    5. Oglądałam bardzo uważnie, moim zdaniem Argentyńczycy nie byli gorsi, mieli pecha. Wynik nie zawsze odzwierciedla prawdę. Ale nie ma tu aż takiego powodu do płaczu, mają przecież drugie miejsce i całą ''rzesze'' fanów :)

      Usuń
    6. Ogółem Argentyna pokazała, że nie jest taka słaba i tak jak mówisz Migo mają dużo fanów :) Może uda im się za 4 lata zdobyć tytuł :)

      Usuń
  2. Grafika mi się bardzo podoba. Myślę, że to jak na razie twoja najlepsza grafika. Ogólnie to w niektórych miejscach są lekko rozpikselowane kontury. Pewnie zaznaczasz lassem w gimpie i klikasz kilka razy. Też tak robiłam i miałam taki efekt. Z postaci najbardziej podoba mi się twarz i włosy. Ogólnie to oczy wydają się być zrobione najlepiej z wszystkiego. Brwi mnie nie przekonują. Nie lubię takiego dziwnego lekkiego kreskowania. Ogólnie myślę, że mogłabyś lekko, minimalnie docieniować nos i byłby na prawdę super. Włosy mają dużo cieni. Podoba mi się rozmieszczenie tych białych. Z ciała najbardziej podobają mi się dłonie i ramiona. Paznokcie są ok, ale dziwi mnie to, że niektóre są zakończone prosto, a inne lekko zaokrąglone. Kamizelka jest ok. Szkoda, że cienie są tak delikatnie narzucane, że prawie ich nie widać. Tło mi się podoba. Szczególnie piasek i woda. Nie przekonują mnie drzewa i kamienie. Na wodzie fajnie wyglądają te małe fale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za tak długą wypowiedź i twoją ocenę :) Nie wiem dokładnie w których miejscach są te rozpikselowane kontury, ale może i masz rację robię lassem i to może trochę wina tego ;c. Brwi starałam się robić naturalnę, a nie takie zwykłe kreski, może z daleka tego nie widać, ale robiłam jakby każdy włosek osobno ;p. Ah ten nieszczęsny nos xD Co do kamizelki, akurat w tym przypadku wydaje mi się, że mocniejsze cienie nie wyszłyby za ładnie. Jeszcze raz dzięki za opinię :)

      Usuń
    2. Co do tych lekko rozpikselowanych kontur chodzi dokładnie o miejsca przy stroju kąpielowym.

      Usuń
    3. To w sumie nawet nie jest kwestia lassa, tylko raczej parokrotnego klikania, żeby np. zakolorować obszar itp. Ja tak robiłam (co widać chociażby na moim blogowym nagłówku) i był podobny efekt, a miejscami nawet gorszy. Powoli przyzwyczajam się, żeby tego nie robić.

      Usuń
    4. To znaczy ja też próbuje, choć czasami o tym zapominam niestety :(

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i pozwala mi się rozwijać ! Dziękuje bardzo za komentarz ! :)