niedziela, 22 grudnia 2013

Zamówienie.

 Od razu przepraszam was za długą nieobecność, o ile ktoś to zauważył xD. Aktualnie robiłam dwie grafiki każdą po trochu i tak jakoś wyszło.

Dzisiaj mam dla was zamówienie, które w ogóle nie nawiązuje do pory roku jaką mamy za oknem :)
Grafikę bardzo przyjemnie mi się robiło, a jestem bardzo zadowolona z tego, że zrobiłam sama tło :D
Mam nadzieję, że zamawiającej się spodoba - skatepark, tak jak chciałaś.

Dzisiaj, albo jutro pojawi się także post z moimi bazgrołami i jedną rzeczą, która ostatnio mnie wciągnęła i stwierdziłam, że to będzie fajny pomysł na prezent na święta. Wyczekujcie :D

Na razie z cenzurą.

TŁO :

Jak wam się podoba :D? 







10 komentarzy:

  1. tło jest świetnie wykonane bardzo mi się podoba (graffiti*-*), ale doll nie przypadła mi do gustu (szczególnie cieniowanie włosów:C)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo za opinię, no cóż przykro mi, ale trudno. Ważne, że zamawiającej się podoba :)

      Usuń
  2. Skate parki są kompletnie nie w moim stylu, ale to nieważne, bo bardzo podoba mi się ubranie, zarówno bluzka z zapowiedzi jak i bluzka, małe pytanie, ona jest wciągnięta czy po prostu krótka, bo jeśli wer. 1 to na dole powinna być ciemniejsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to sama nie wiem jak to jest z tą bluzką. Wydaje mi się, że raczej to taka krótka bluzka :) Dziękuje za opinię :D

      Usuń
    2. Kocham Cię Asiu! Dziękuję! :****

      Usuń
  3. Aaa ♥ Idealna twarz :)
    Zakochałam się w tej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tło jest naprawdę godne podziwu *O* Postać również jest prześliczna, taka słodziutka <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i pozwala mi się rozwijać ! Dziękuje bardzo za komentarz ! :)