wtorek, 24 grudnia 2013

Na Stardoll for Poland.

Na początku bardzo mi się podobała praca, ale gdy skończyłam twarz straciłam wenę do tej pracy, po prostu mi nie wyszło. Tło także jakieś takie marne :c
Ogółem myślę, że nie mam szans, bo widziałam kilka prac ;/  Warto spróbować, czyż nie ?

Jeśli możecie napiszcie co mogłabym zmienić, co poprawić, a podejrzewam, że to zrobię :)
Jakby ktoś się pytał w tle są ala góry xd i niebo :)

Dla mnie to MASAKRA, ale oceńcie sami 


EDIT :



Szczerze i jak ?


Piosenka z dzieciństwa 




16 komentarzy:

  1. Aśka, ja cię zaraz po prostu trzepnę za brak twojej pewności siebie. Praca jest ŚWIETNA! Cudeńko, w dodatku tło wygląda genialnie. Więcej wiary w siebie, mondziole. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie, ale ty wiesz, że w sprawach swoich grafik jestem pesymistką więc... :c Ale dziękuje :)

      Usuń
  2. Zapowiadało się tak ładnie... niestety twarz i włosy wszystko zniszczyły. Napis również nie zachwyca. Może spróbuj to poprawić?

    Zapraszamy na: graphic-court.blogspot.com
    Możliwe, że wkrótce pojawi się tam nasze zdanie na temat którejś z Twoich prac ;)

    Buziaki, Lolins & Jamie ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :O to będę zaglądać :) Co do włosów, sama je cieniowałam, więc wyszła masakra xd , a twarz niestety modelka taką miała, a stardollowa niestety mi nie pasowała, ale bardzo dziękuje za opinię zaraz lecę poprawiać napis i wszystko co się da ! :D

      Usuń
  3. Jest świetnie, na serio! Tylko ten napis taki płaski, nie można by go jakoś uwypuklić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję żono moja xd :* zaraz coś pokombinuje :)

      Usuń
    2. Heh jest już lepiej, a nie można byłoby zrobić czegoś takiego? (nie patrz na czcionkę bo wybrałam pierwszą lepszą) http://img69.imageshack.us/img69/3295/e3fq.png. Masz PowerPoint 2010?

      Usuń
    3. Cieniujesz kolorami czy czarnym i białym? ;D

      Usuń
    4. Ale czasami też czarnym i białym ;p

      Usuń
  4. Naprawdę świetna grafika :) Twarz jest bardzo ładna, jednak mocny kolor szminki trochę postarza postać. Z drugiej strony, jeśli byś zmieniła kolor, nie pasowałby do napisu. Nie zmienia to faktu, że całość jest cudowna *O*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ci bardzo :* ! Ale i tak wiem, że nie mam szans :)

      Usuń
    2. Szanse są zawsze :) A nawet, jak przegrasz, to i tak nie będziesz ostatnia: to miejsce wprost idealne dla mnie ^^

      Usuń
    3. Oj mogę ci podpowiedzieć, że jesteśmy na równi :)

      Usuń
  5. Aśka, nie przesadzaj! :P Jest cudnie, tylko to tło takie średnie :) NA pewno coś zajmiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhahah zaraz zobaczysz na ocomie co zajęłam ;)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i pozwala mi się rozwijać ! Dziękuje bardzo za komentarz ! :)