niedziela, 11 maja 2014

Utrudnianie sobie życia cz.2 - marzenia się spełniają

Poproszono mnie o zrobienie grafiki na jednego z gigantów Stardoll I My. Tak jak w tytule, marzenia się spełniają, a to było jedno z takich moich małych marzeń.

Tak jak zawsze , od razu zostałam pojechana na czacie, że to gówno, a nie grafika dla SIM'a, tak więc coraz bardziej zaczynam w to wierzyć. Wszystko się wali, może pora odejść ?

Obiegając od tematu. Oglądaliście Eurowizje ? Ja tak i jestem załamana, ale mam dla was małą informację, mój kolega znalazł wyniki z głosowań telewidzów i Polska zajęła 5 miejsce!, a nie 14 :c 
Jednak chyba tego nie uwzględniali.


Nagłówek na Sim'a





Wychodzi na to, że chyba piesek mi tylko wyszedł ;/

A teraz piosenka z Eurowizji, którą uwielbiam, ale niestety zajęła ostatnie miejsce :c



5 komentarzy:

  1. Dokładnie to samo mnie poruszyło, Francuska piosenka jest super!

    Grafika ładna, ale włosy doll dziwnie wyglądają z takim cieniowaniem. Natomiast piesek pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło, że nie tylko ja śledzę Eurowizję. Polska zajęła 5 msce u telewidzów, ale stosunek głosów jest 50:50 (z ocenami ''profesjonalnego''; jury podczas prób) co daje ostateczny wynik 14-go miejsca XD Takie tam.. Ja osobiście była rozdarta pomiędzy Szwajcarią i Szwecją, ale warunki głosowe Pana/i Kiełbasy są naprawdę dobre, więc nie tak bardzo przeszkadza mi jego/jej wygrana jak odrażający wygląd.

    Co do grafiki, to wybacz, ale mi też nie za bardzo się podoba. Bo widzisz, u ciebie wystąpiła rzadko zdarzająca się sytuacja, że kiedyś robiłaś o wiele lepsze grafiki niż teraz. Pamiętasz grafikę z pierwszego Projektu Bazy (który wygrałaś) - tak właśnie wyglądała świetnie wykonana praca, przynajmniej w mojej opinii. A było ich dużo więcej na tym blogu. Nagłówek powyżej, kompletnie nie wpada w mój gust, zarówno pod względem kolorystycznym, a tym bardziej cieniowania. Za dużo tu wszystkiego. Widać, że poświeciłaś ogrom pracy, ale kiedyś rysowałaś o nieeeebo lepiej :c Może warto powrócić do starych torów?

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się piesek (*-*), rower, ręce i tatuaż :D Wszystko jest też fajne, ale mi się niezbyt spodobało : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu! :) Nagłówek jest niezły, nie jest najlepszy, ale też nie jest najgorszy ;) Nie podobają mi się włosy, są jakieś sztuczne :/ Ale ogólnie jest nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grafika jest bardzo fajna słodki piesio :D, a co do eurowizji faktycznie oszukali nas niestety jurorzy chyba bo z Wielkiej Brytanii na nas dużo tam polaków głosowało a głosy znikły.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i pozwala mi się rozwijać ! Dziękuje bardzo za komentarz ! :)