niedziela, 23 lutego 2014

Licytacja

Tak więc ten nagłówek miał być na pewnego bloga, a dokładnie Accaro, jak widać nie jest na tym blogu. Nie będę komentować, mogę tylko powiedzieć, że jest mi cholernie przykro.

Pierwszy raz w życiu na skórze jest 45 wartsw XD. Masakra ile czasu zajął mi ten nagłówek :c
W pierwotnej wersji postać miała być czarno-biała a tło kolorowe, ale postanowiłam "pokolorować" grafikę. Co do tła kwiatki z pierwszego planu są wykonane przeze mnie, ale "tył" już nie, przyznaję się bez bicia xD

( licytacja trwa do środy. Chyba, że ktoś skorzysta z opcji kup teraz )

Nagłówek w czterech wersjach 

Cena wywoławcza -  20 sd
Minimale przebicie - brak
Kup teraz - 130 sd





( tylko przy opcji kup teraz wykonam dodatkowo banery, napisy itp. )





16 komentarzy:

  1. Twarz wygląda jakby była przerażona, ale wyszła bardzo ładnie. Dobrze wyszły też włosy. Ogólnie bardzo fajna grafika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twarz mi się nie podoba,ale reszta jest ok.Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przekonuje mnie ta grafika (szczególnie twarz). No, że tak to ujmę to jedna z gorszych Twoich grafik, ale wierzę, że szybko wrócisz do dawnej formy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Migo za opinię. Szczerze uważam inaczej niż ty, ponieważ starałam się zrobić grafikę realistyczną, ale wyszło jak wyszło. Najgorsza grafika, to zaraz będzie najgorszy rysunek w następnym poście ;)

      Usuń
  4. Zgłoś ją tutaj i nie piernicz z licytacją ♥
    http://zaciekawieni.blogspot.com/2014/03/konkurs-na-nagowek.html
    Opłaca się chyba? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli jednak nie, to z chęcią ją kupię. Prosiłabym jednak wtedy o minimalną przeróbkę oczu na 'groźniejsze' i patrzące 'na Ciebie' oraz dorysowanie ramiączka, jeśli to możliwe. ;)
      (grafika czarno - biała z kolorowym tyłem)
      + pytanie
      Gdybym wzięłabym przeźroczystą, to tło byłoby do bloga? xd

      Usuń
    2. Kusząca propozycja :D Jeśli wezmę udział w konkursie na nagłówek to mam dorysować te ramiączko ? :)

      Usuń
    3. Nie ma potrzeby, ale miło by było ^^

      Usuń
    4. Okej to zaraz spróbuje dorobić :D

      Usuń
    5. Cieszę się, że jest w końcu jakaś chętna osoba ;p Pozamawiam kilka reklam i może jeszcze jakieś się znajdą. xD

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i pozwala mi się rozwijać ! Dziękuje bardzo za komentarz ! :)