niedziela, 9 lutego 2014

Kolejny superbohater :P

Wczoraj była osiemnastka mojej koleżanki z klasy, a że ona uwielbia Spidermana to czemu by nie narysować go ? Skończyłam go rysować 2 godziny przed imprezą, ale co tam :P Powiem tyle, ucieszyła się bardzo, a ja nawet jestem zadowolona z rysunku, który zaraz zobaczycie :) Mam już zamówienia na kolejne 10 rysunków, a słowa mojego taty : " Ty weź bierz za to pieniądze " hahahha :D

Co do imprezy, było super bawiłam się do 4 potem pojechałam do domu. Tańczenie całą noc w szpilkach to nie był dobry pomysł :c Ale warto było. Cały czas tańczyłam z moim przyjacielem, czasami nikogo nie było tylko my xD

Nie będę was zanudzać oto rysunek :



(Zeskanowany rysunek)

( zdjęcie )

I mniej więcej jak powstawał :)




Jak wam się podoba :D ?




16 komentarzy:

  1. Wow, pięknie :D Jak pierwszy raz zobaczyłam, w okienku na bazie, myślałam, że to spiderwoman XD

    OdpowiedzUsuń
  2. GENIALNE! :* Ja to nawet kwiatka narysować nie umiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :D Na pewno umiesz, nie przesadzaj, ale ćwicz, ćwicz i ćwicz, to na prawdę pomaga :D

      Usuń
  3. Z 'przyjacielem'. No jasne .... xD

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny szkicyk :) a twój tato ma racje ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Heheh trochę ma, ale to na prezenty urodzinowe + do tego ktoś coś jeszcze dostaje, ale jeśli ktoś będzie chciał to chyba zacznę, ale z drugiej strony mi jednak głupio brać kasę xD

      Usuń
  5. hhah mój tata chce żebym go narysowała i dał mi już zaliczkę, a ja się stresuję go rysować więc musi poczekać hahah.

    Zdradzisz imię "PRZYJACIELA"? ;*


    _______
    zdradzasz mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do rysunku to ci już wcześniej pisałam na gg.

      Usuń
    2. Czemu wszyscy widzą w tym podtekst :c Marysiu ja bym cię nigdy nie zdradziła kochana :* A jak chcesz poznać imię przyjaciela,( tak na prawdę przyjaciela ) to pisz na gg :*

      Usuń
    3. Ps. Pokazuj mi szybko co zdążyłaś narysować :D

      Usuń
    4. Ja rok temu narysowałam tatowi portret na urodziny :) Oczwywiście fotoszopkowy. Realnie rysować nie lubię.

      Usuń
    5. Ja coś takiego chcę zrobić mamie na urodziny :D

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i pozwala mi się rozwijać ! Dziękuje bardzo za komentarz ! :)