czwartek, 26 grudnia 2013

Dla Accaro

Gdy Maciek napisał do mnie z propozycją zrobienia nagłówka dla Accaro , od razu się zgodziłam. Praca była prawie skończona w wigilię, aśka zadowolona jeszcze włosy i koniec i tu nagle bam ! Brak prądu, a niestety nie zapisałam pracy, praktycznie musiałam wszystko robić od nowa :c.
Mam nadzieję, że wam się spodoba :)

 + tło

Chciałam serdecznie podziękować anonimkom za takie komentarze. Uwielbiam was :)
Mała rada do was zastanówcie się następnym razem co piszecie :)



19 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, ale:
    1. Wzrok skupiałby się na lalce, gdyby nie było na niej śniegu, wiem, że to by wyglądało nienaturalnie, ale chyba byłoby lepiej XD
    2. Kurtka ma dziwną fakturę, nie przemawiają do mnie te jasne cienie (?) :)
    Ogólnie, jest pięknie, ale ja bym to poprawiła ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz :)
      1. Może i tak, ale byłoby to właśnie nienaturalne :)
      2. To akurat jest sweter xD a te jasne cienie to są takie grube nitki, nie wiem jak to nazwać xD
      Jeszcze raz dziękuje

      Usuń
  2. Jak zawsze cudnie! :* Czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :D A zgadnij co będę robić teraz :D

      Usuń
  3. Sweter mi się kompletnie nie podoba, podobnie tło, ale za to włosy są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie śliczna, ale szkoda, że twarz jest ze stardoll. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! :D Według mnie pasuje tutaj twarz :) Po za tym jest to twarz zamawiającego :)

      Usuń
  5. Śliczne robisz nagłówki :) Niedawno założyłam bloga. Za ile zrobiłabyś mi nagłówek z indianką ( taką z pióropuszem)?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na bloga dla grafików = http://swiat-poz.blogspot.no/
    Odnajdziesz tam wymarzone pozy!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i pozwala mi się rozwijać ! Dziękuje bardzo za komentarz ! :)